FILTRU DI POMPA À VUOTO LVGE

"LVGE risolve i vostri prublemi di filtrazione"

L'OEM/ODM di i filtri
per 26 grandi pruduttori di pompe à vuoto in u mondu sanu

产品中心

nutizie

Strategia di Selezzione di Filtri per Pompe à Vuoto à Tenuta d'Oliu vs. Pompe à Vuoto à Seccu in Ambienti cù Polvere è Umidità

E pompe à vuoto, cum'è strumenti di alta precisione largamente utilizati in a ricerca industriale è scientifica, dipendenu assai da un ambiente di aspirazione pulitu per un funziunamentu stabile. I contaminanti cum'è a polvera è l'umidità ponu causà danni significativi s'elli entranu in a camera di a pompa, purtendu à usura, currusione è degradazione di e prestazioni di i cumpunenti interni. Dunque, l'implementazione di una efficacesistema di filtrazioneL'adattazione à e cundizioni specifiche di funziunamentu hè essenziale. In ambienti cumplessi induve coesistenu una quantità significativa di polvere è una ligera umidità, a selezzione di u filtru deve cunsiderà attentamente u principiu di funziunamentu di a pompa à vuoto è a tolleranza di u fluidu. Esistenu differenze notevuli in e strategie di prutezzione richieste trà e pompe à vuoto à sigillo d'oliu è e pompe à vuoto à seccu per via di e so variazioni strutturali.

I. Prutezzione per e pompe à vuoto sigillate à oliu: a necessità di a filtrazione à dui stadi

Per e pompe à vuoto cù sigillatura d'oliu, cum'è e pompe à vite lubrificate cù oliu o e pompe à palette rotative, chì si basanu nantu à l'oliu per a sigillatura, a lubrificazione è u raffreddamentu, l'oliu di a pompa hè assai sensibile à l'umidità. Ancu piccule quantità di vapore acqueo chì entranu in u sistema ponu emulsionassi cù l'oliu, purtendu à una diminuzione di a viscosità, proprietà lubrificanti alterate, corrosione di e parti metalliche è impatti negativi diretti nantu à u livellu di vuoto è l'efficienza di pompaggio. Inoltre, l'ingressu di polvere accelera l'usura di e parti in muvimentu è pò mischjà si cù i fanghi d'oliu emulsionati, bluccendu potenzialmente i passaggi di l'oliu.

Cusì, a prutezzione di una pompa à guarnizione d'oliu in un ambiente pulverulente è ligeramente umitu richiede unastrategia di doppia filtrazione:

  1. A monteFiltru d'entrataQuestu intercetta a grande maggioranza di e particelle solide per impedisce l'usura meccanica in a pompa.
  2. IntermediuSeparatore gas-liquiduInstallatu dopu à u filtru d'entrata è prima di l'entrata di a pompa, a so funzione principale hè di condensà, separà è drenà efficacemente l'umidità da u flussu d'aria, assicurendu chì u gasu relativamente seccu entre in a camera di a pompa.

Questa cumbinazione forma un schema di prutezzione tipicu per e pompe cù guarnizione d'oliu. Mentre rapprisenta un investimentu iniziale più altu è un puntu di mantenimentu supplementu, hè indispensabile per mantene a qualità di l'oliu è assicurà a longevità di l'attrezzatura.

II. Approcciu per e pompe à vuoto seccu: Focus nantu à a prutezzione da a polvere, monitoraghju di a soglia d'umidità

E pompe à vuoto secche, rapprisentate da pompe à artigli, pompe à vite secche è pompe à spirale, funzionanu senza oliu in a camera di travagliu. Ottenenu u pompaggio attraversu rotori o spirali ingranati precisamente chì funzionanu cù spazii minimi. Queste pompe sò generalmente cuncepite per tolleràuna certa quantità d'umiditàsenza u risicu di emulsificazione di l'oliu. Dunque, in ambienti ligeramente umidi, un separatore à coalescenza dedicatu puderia ùn esse strettamente necessariu.

Per e cundizioni di funziunamentu descritte, u focu di prutezzione principale per una pompa a seccu deve essefiltrazione di polvere d'alta efficienza:

  • Sceglite un filtru di polvere cù una efficienza di filtrazione è una capacità di ritenzione di polvere adatta per impedisce à e particelle fini di causà u grippaghju di u rotore o l'usura di u ghjocu.
  • Sè u cuntenutu d'umidità hè bassu (per esempiu, solu umidità ambiente o evaporazione minima di u prucessu) è a custruzzione di a pompa hè carattarizata da materiali resistenti à a currusione, un coalescetore separatu pò esse omessu temporaneamente.

Tuttavia, questu ùn significa micca chì e pompe a secco sò immune à l'umidità.Sè u cuntenutu d'umidità hè altu, soprattuttu s'ellu si tratta di vapori condensabili, pò ancu purtà à a cundensazione interna, a currusione, o ancu a furmazione di ghiaccio in i punti freddi, affettendu u funziunamentu. Dunque, a chjave stà in a valutazione diquantità specifica, forma (vapore o nebbia) di l'umidità è a tolleranza di cuncepimentu di a pompa.Quandu u caricu d'umidità supera i limiti permessi di a pompa, ancu per e pompe à seccu, deve esse cunsiderata l'aghjunta di un dispositivu di coalescente o di condensazione.

III. Riassuntu di a selezzione di u filtru di a pompa à vuoto: Adattate à a pompa, valutate dinamicamente

Per pompe à sigillo d'oliuIn cundizioni pulverulente è umide, a cunfigurazione standard deve esse una"Filtru d'entrata + Separatore gas-liquidu."Questa hè una esigenza rigida dettata da e caratteristiche di u mediu oliu.

Per pompe à seccu: A cunfigurazione basica hè unaFiltru d'entrataTuttavia, l'umidità richiede una valutazione quantitativa. S'ellu si tratta solu di umidità ambiente o di tracce d'umidità, si pò spessu fidà si di a tolleranza inerente di a pompa. Se i livelli d'umidità sò significativi o currusivi, a cunfigurazione deve esse aghjurnata per include a funzionalità di separazione di l'umidità.

Prima di a selezzione finale, hè cunsigliatu di inizià una cumunicazione dettagliata cùfornitori di filtri specializatiè u fabricatore di a pompa à vuoto. Furnisce parametri operativi cumpleti (cum'è a cuncentrazione di polvere è a distribuzione di a dimensione di e particelle, u cuntenutu d'umidità, a temperatura, a cumpusizione di u gasu, ecc.) permette un'analisi approfondita è un cuncepimentu persunalizatu. A suluzione di filtrazione curretta ùn solu prutege efficacemente u preziosu attivu di a pompa à vuoto, ma ancu, riducendu i tempi di inattività imprevisti è allargendu l'intervalli di manutenzione, furnisce una basa solida per u funziunamentu cuntinuu è stabile di i prucessi di pruduzzione è sperimentali.


Data di publicazione: 20 di ghjennaghju di u 2026