In parechji attelli industriali, e pompe à vuoto sò cumunamente impiegate cum'è apparecchiature ausiliarie. Per risponde à e esigenze di pruduzzione, a maiò parte di l'utilizatori cunfiguranu parechje unità per funziunà simultaneamente. Assicurà u funziunamentu currettu di ste pompe à vuoto richiede i cumpunenti essenziali di i filtri d'entrata è di i filtri di nebbia d'oliu. Certi utilizatori, nutendu chì i mudelli di l'apparecchiature sò identichi, consideranu a riduzione di i costi avendu parechje pompe à vuoto chì spartenu una sola.filtru di scaricuMentre questu approcciu pò riduce l'investimentu iniziale, presenta svantaghji significativi da u puntu di vista di a manutenzione di l'attrezzatura è di l'efficienza operativa.
Da un puntu di vista di l'ambiente operativu, equipà ogni pompa à vuoto cù un filtru indipendente permette di mantene una distanza di travagliu ottimale. Quandu u filtru hè stallatu vicinu à a pompa, a nebbia d'oliu à alta temperatura scaricata da l'equipaggiu pò entre rapidamente in u sistema di filtrazione. In questa fase, e molecule d'oliu restanu assai attive, facilitendu u prucessu di coalescenza è di separazione.
Sè parechje unità spartenu un unicu sistema di filtrazione, a nebbia d'oliu deve viaghjà per tubazioni estese, durante e quali a temperatura diminuisce gradualmente. Questu porta spessu à a cundensazione, furmendu miscele oliu-acqua chì ùn solu riducenu l'efficienza di filtrazione, ma aumentanu ancu a resistenza di scaricu, compromettendu cusì a stabilità di tuttu u sistema.
Inoltre, a disposizione di e tubazioni hè un fattore criticu. Quandu parechji dispositivi sò cunnessi in parallelu, sò necessarie disposizioni di tubazioni cumplesse. Ogni curva è segmentu di tubu allargatu diminuisce a pressione originale di a nebbia d'oliu durante a scarica. Quandu a pressione di scaricu hè insufficiente, a nebbia d'oliu hà difficultà à penetrà efficacemente in u mezu filtrante. Di cunsiguenza, e sostanze residue acceleranu l'intasamentu di u filtru, aumentendu infine a frequenza di manutenzione. In cuntrastu, l'indipendentesistemi di filtrazioneimpieganu disinni di pipeline dritte, mantenendu efficacemente a pressione di scaricu è assicurendu un funziunamentu consistente è efficiente.

U funziunamentu intermittente di e pompe à vuoto crea ancu opportunità di autopulizia per i filtri indipendenti. Durante u tempu di inattività di l'apparecchiatura, e gocce d'oliu chì aderiscenu à a superficia di u filtru gocciolanu cumpletamente, aiutendu à mantene a permeabilità di u mezu filtrante è à allargà a vita di serviziu di u filtru. Tuttavia, in un sistema spartutu, induve i tempi di funziunamentu di l'apparecchiatura si sovrappongono, u filtru ferma sottu carica costante, ciò chì porta à una resistenza à l'aria in continua crescita è à una riduzione significativa di u so ciclu di vita efficace.
Dunque, equipendu ogni pompa à vuoto cun un sistema dedicatufiltruùn hè micca solu un requisitu tecnicu, ma ancu una cundizione fundamentale per assicurà un funziunamentu stabile è à longu andà di l'attrezzatura.
Data di publicazione: 12 di settembre di u 2025