In l'applicazioni di a tecnulugia di u vacuum, a scelta adattafiltrazione d'entratahè altrettantu cruciale chè a scelta di a pompa stessa. U sistema di filtrazione serve cum'è a principale difesa contr'à i contaminanti chì puderanu compromette e prestazioni è a longevità di a pompa. Mentre e cundizioni standard di polvere è umidità rapprisentanu a maiò parte di i casi (circa 60-70% di l'applicazioni industriali), l'evoluzione di i prucessi di fabricazione hà introduttu novi sfide chì richiedenu suluzioni specializate.
Per l'applicazioni cunvinziunali cù particelle >10μm è umidità relativa <80% in ambienti micca currusivi, ricumandemu tipicamente filtri di carta (economichi per particelle grosse, durata di serviziu di 3-6 mesi, 80℃) o filtri di poliestere (cù una migliore resistenza à l'umidità, durata di serviziu di 4-8 mesi, 120s℃). Queste soluzioni standard coprenu a maiò parte di i bisogni industriali generali mantenendu l'efficienza di i costi.
Tuttavia, circa u 25% di i nostri prughjetti attuali implicanu cundizioni difficili chì richiedenu materiali avanzati. In ambienti corrosivi cum'è l'impianti chimichi è a fabricazione di semiconduttori, implementemu elementi di maglia d'acciaio inox 304/316L cù rivestimenti di membrana PTFE è cumpleti.alloggiamenti in acciaio inox(rimpiazzendu l'acciaiu à u carbone), malgradu u costu di 30-50% rispetto à i filtri standard. Per l'applicazioni di gas acidi in ambienti di laburatoriu è farmaceutici, utilizemu mezi impregnati di alcalinità (idrossidu di calciu) in scrubber chimichi multistadio, ottenendu una efficienza di neutralizazione di circa u 90%.
E cunsiderazioni critiche di l'implementazione includenu a verificazione di a portata (per impedisce una caduta di pressione >10%), testi cumpleti di cumpatibilità chimica, una pianificazione adatta di a manutenzione cù valvole di drenaggio resistenti à a corrosione è l'installazione di sistemi di monitoraghju cù manometri differenziali. I nostri dati di campu mostranu chì queste misure offrenu una riduzione di u 40% di i costi di manutenzione di a pompa, una estensione di 3 volte di l'intervalli di manutenzione di l'oliu è una efficienza di rimozione di contaminanti di u 99,5%.
Per una prestazione ottima à longu andà, ricumandemu: ispezioni trimestrali di i filtri cù rapporti dettagliati nantu à e cundizioni, testi annuali di e prestazioni è valutazioni prufessiunali di u situ ogni 2 anni per valutà e cundizioni di prucessu in evoluzione. Questu approcciu sistematicu assicura chì i sistemi di filtrazione cuntinueghjanu à risponde à i requisiti operativi in evoluzione, pruteggendu al tempu preziosi equipaghji di vuoto.
Una scelta adatta di i filtri in ambienti difficili pò allargà l'intervalli di manutenzione di a pompa di 30-50% riducendu i costi di manutenzione di 20-40%. Cù l'evoluzione di e cundizioni operative,a nostra squadra tecnicasviluppa continuamente novi mezi di filtrazione per risponde à e sfide industriali emergenti.
Data di publicazione: 31 di lugliu di u 2025