FILTRU DI POMPA À VUOTO LVGE

"LVGE risolve i vostri prublemi di filtrazione"

L'OEM/ODM di i filtri
per 26 grandi pruduttori di pompe à vuoto in u mondu sanu

产品中心

nutizie

Perchè i filtri d'entrata à alta finezza ùn sò micca cunsigliati per e pompe à vuoto Roots

Per l'utilizatori chì necessitanu livelli di vuoto elevati, e pompe Roots sò senza dubbitu apparecchiature familiari. Queste pompe sò spessu cumminate cù altre pompe à vuoto meccaniche per furmà sistemi di pompaggio chì aiutanu e pompe di supportu à ottene livelli di vuoto più elevati. Cum'è dispositivi capaci di migliurà e prestazioni di u vuoto, e pompe Roots anu tipicamente velocità di pompaggio significativamente più elevate paragunate à e so pompe di supportu. Per esempiu, una pompa à vuoto meccanica cù una velocità di pompaggio di 70 litri per seconda seria tipicamente accoppiata cù una pompa Roots valutata à 300 litri per seconda. Oghje, esploreremu perchè l'alta finezzafiltri d'entrataùn sò generalmente micca cunsigliati per l'applicazioni di pompe Roots.

silenziatore di pompa à vuoto orizzontale

Per capisce sta raccomandazione, duvemu prima esaminà cumu funzionanu i sistemi di pompa Roots. U sistema di pompaggio principia cù a pompa à vuoto meccanica chì inizia u prucessu di evacuazione. Quandu a pompa meccanica righjunghji circa 1 kPa è a so velocità di pompaggio principia à diminuisce, a pompa Roots s'attiva per migliurà ulteriormente u livellu di vuoto finale. Questa operazione coordinata assicura una riduzione di pressione efficiente in tuttu u ciclu di vuoto.

U prublema fundamentale cù i filtri à alta finezza stà in e so caratteristiche di cuncepimentu inerenti. Quessi filtri presentanu dimensioni di pori più chjuche è media filtranti più densi, chì creanu una resistenza sustanziale à u flussu d'aria. Per e pompe Roots, chì si basanu nantu à u mantenimentu di un altu rendimentu di gas per ottene e so prestazioni nominali, sta resistenza aghjunta pò riduce significativamente a velocità di pompaggio effettiva. A caduta di pressione attraversu un filtru à alta finezza puderia ghjunghje à 10-20 mbar o più, influenzendu direttamente a capacità di a pompa di ghjunghje à u so livellu di vacuum desideratu.

Quandu i cuncettori di sistemi insistenu nantu à a filtrazione per a gestione di e particelle di polvere fine, sò dispunibili suluzioni alternative. L'usu di un filtru di dimensioni più grande rapprisenta un approcciu praticu. Aumentendu a superficia di l'elementu filtrante, u percorsu di flussu dispunibule per e molecule di gas si espande di cunseguenza. Questa aghjustamentu di cuncepimentu aiuta à mitigà a riduzione di a velocità di pompaggio causata da una resistenza eccessiva à u flussu. Un filtru cù 30-50% di superficia in più pò tipicamente riduce a caduta di pressione di 25-40% paragunatu à unità di dimensioni standard cù a stessa finezza di filtrazione.

Tuttavia, sta suluzione hà i so limiti. I vincoli di spaziu fisicu in u sistema ùn ponu micca accoglie alloggiamenti di filtri più grandi. Inoltre, mentre i filtri più grandi riducenu a caduta di pressione iniziale, mantenenu sempre a stessa finezza di filtrazione chì puderia eventualmente purtà à l'intasamentu è à un aumentu progressivu di a resistenza cù u tempu. Per l'applicazioni chì implicanu carichi di polvere sustanziali, questu puderia risultà in esigenze di manutenzione più frequenti è potenzialmente costi operativi à longu andà più elevati.

L'approcciu ottimaleImplica una attenta considerazione di i requisiti specifici di l'applicazione. In i prucessi induve i livelli di vacuum elevati è a filtrazione di particelle sò essenziali, l'ingegneri puderanu cunsiderà l'implementazione di una strategia di filtrazione multi-stadio. Questu puderia implicà l'usu di un prefiltru di finezza più bassa prima di a pompa Roots cumminatu cù un filtru di alta finezza à l'entrata di a pompa di supportu. Tale cunfigurazione garantisce una prutezzione adeguata per i dui tipi di pompa mantenendu e prestazioni di u sistema.

U monitoraghju regulare di a cundizione di u filtru si dimostra cruciale in queste applicazioni. L'installazione di manometri differenziali in tuttu l'alloghju di u filtru permette à l'operatori di seguità l'accumulazione di resistenza è di programà a manutenzione prima chì a caduta di pressione abbia un impattu significativu nantu à e prestazioni di u sistema. I disinni muderni di i filtri incorporanu ancu elementi lavabili o riutilizzabili chì ponu aiutà à riduce i costi operativi à longu andà mantenendu una prutezzione adeguata per u sistema di vuoto.


Data di publicazione: 15 d'ottobre di u 2025