Durante e prime tappe di sviluppu di a tecnulugia di u vacuum, a prutezzione di e pompe à vacuum è a filtrazione di i contaminanti in e cundizioni di travagliu seguitavanu principalmente un approcciu simplice - essenzialmente "spiegamentu di suldati per bluccà l'invasori, aduprendu a terra per fermà l'acqua". Quandu si tratta di contaminanti di polvere,filtri di polveresò stati installati; quandu si tratta di contaminanti liquidi,separatori gas-liquidusò stati implementati. I prudutti di filtru maturi è standardizati pudianu risponde adeguatamente à i requisiti di a maiò parte di i scenarii d'applicazione in quellu tempu.
Tuttavia, cum'è a tecnulugia di a pompa à vuoto hè stata aduttata da industrie sempre più diverse, sia l'ambienti operativi sia i bisogni di filtrazione sò diventati sustanzialmente più cumplessi. Da u nostru cliente, avemu osservatu chì i contaminanti chì necessitanu filtrazione sò diventati sempre più difficili - cumpresi gel appiccicosi, gas corrosivi, nebbie d'oliu è spessu, miscele di parechji tipi di contaminanti. In scenarii cusì esigenti, i filtri standardizati cunvinziunali ùn ponu più eseguisce adeguatamente i compiti di filtrazione. Per risponde à questi requisiti in evoluzione, u cuncepimentu persunalizatu hè emersu cum'è a suluzione chjave.
In u nostrufiltru di pompa à vuotoIn u prucessu di persunalizazione, mantenemu una filusufia orientata à i bisogni di i clienti. Da a selezzione di i materiali à i paràmetri di precisione di filtrazione, da u trattamentu specializatu di i contaminanti à e soluzioni cumplete per i contaminanti mischiati, da a cuncepzione di meccanismi autopulenti per l'elementi filtranti à l'implementazione di funzioni automatiche di scarica di liquidu - e capacità di persunalizazione di i filtri di a pompa à vuoto di LVGE sò maturate progressivamente. I nostri vari prudutti persunalizati anu ottenutu feedback pusitivi consistenti da i clienti in parechji settori.
E forze motrici daretu à a persunalizazione di i filtri sò multiforme. Diverse industrie presentanu sfide uniche: a fabricazione di semiconduttori richiede ambienti ultra puliti, a trasfurmazione chimica richiede materiali resistenti à a currusione, è l'applicazioni di qualità alimentaria necessitanu cumpunenti biocompatibili certificati. Inoltre, i vincoli di layout di l'attrezzatura necessitanu spessu fattori di forma specifichi chì i prudutti standard ùn ponu micca accoglie. Attraversu anni di esplorazione è sperienza pratica, LVGE hà accumulatu una cumpetenza sustanziale in u campu di a persunalizazione di i filtri di e pompe à vuoto.
Guardendu avanti,LVGEContinueremu à approfonde u nostru sviluppu in a persunalizazione di i filtri di e pompe à vuoto. Restemu impegnati à ottimizà continuamente i disinni di i prudutti è à dà priorità à i requisiti di filtrazione di i clienti. A nostra missione hè di furnisce sempre più clienti suluzioni di filtrazione di pompe à vuoto affidabili è degne di fiducia chì rispondenu precisamente à e so sfide operative specifiche è cuntribuiscenu à una migliore produttività è prutezzione di l'attrezzatura.
Data di publicazione: 15 di nuvembre di u 2025
